Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant xxx xxxFemale/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Core Membership
Statistics 12 Deviations 295 Comments 2,248 Pageviews
×

Newest Deviations

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Favourites

Groups

Activity


  • Mood: Confused
  • Listening to: Party - SNSD

OKAY THIS IS JUST A LITTLE UPDATE LMAO.


So as you can all see, I haven't logged in since like.....2012. As for my profile, it is SO cringe worthy like omggg I'm feeling embarrassment from how I used to talk and all the :3's and xD's (i was like 13). Anyways, I'm not into drawing as much anymore because I haven't actually drawn since the last time I logged on so I probably suck now. I'm also much more older and mature (kinda) I'm 16 now! And I'm a junior in high school :-) My interests basically stayed the same, I still like k-pop and sailor moon. But damn, I have no idea how shit works here anymore. Like I was trying to edit my DeviantID or whatever and I ended up deleting everything and it like disappeared from my fucking profile LKNAANSOJ so um yeah idk what to do. If anyone is active and sees this pLEASE TELL ME HOW TO BRING THAT BACK. 

lmao well thanks,
Alyssa from the future
this is the first time i log in since 3 years lmao my profile is so ugly. i'm not into drawing anymore actually. i've actually grown out of that phase. last time i remember posting on here i was on my last year of middle school (lmfaooo) now i'm on my last years of high school. i've changed soooooooooooooo much actually it's pretty cringeworthy looking back at my profile. 

deviantID

MoonKittyPiink's Profile Picture
MoonKittyPiink
xxx xxx
United States
Interests
  • Mood: Confused
  • Listening to: Party - SNSD

OKAY THIS IS JUST A LITTLE UPDATE LMAO.


So as you can all see, I haven't logged in since like.....2012. As for my profile, it is SO cringe worthy like omggg I'm feeling embarrassment from how I used to talk and all the :3's and xD's (i was like 13). Anyways, I'm not into drawing as much anymore because I haven't actually drawn since the last time I logged on so I probably suck now. I'm also much more older and mature (kinda) I'm 16 now! And I'm a junior in high school :-) My interests basically stayed the same, I still like k-pop and sailor moon. But damn, I have no idea how shit works here anymore. Like I was trying to edit my DeviantID or whatever and I ended up deleting everything and it like disappeared from my fucking profile LKNAANSOJ so um yeah idk what to do. If anyone is active and sees this pLEASE TELL ME HOW TO BRING THAT BACK. 

lmao well thanks,
Alyssa from the future

Journal History

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconpinhead2778:
pinhead2778 Featured By Owner Oct 29, 2013
Such a pretty and inspiring profile (: my name is Terrence
Reply
:iconpinhead2778:
pinhead2778 Featured By Owner Oct 29, 2013
Hello
Reply
:iconlighth7015:
lighth7015 Featured By Owner Jul 29, 2013
Hi! xD;  I completely forgot that I added you.. I should really fix how dA notifies me that I have new activity, I think.. ALMOST A YEAR LATER!  /fails at life
Reply
:iconfireblade99:
FireBlade99 Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Give ♥ This♥ To ♥ The ♥ Twelve ♥ Nicest ♥ People ♥ You ♥ Know ♥ If ♥ You ♥ Get ♥ Five ♥ Back ♥ You ♥ Must ♥ Be ♥ Perfect
Reply
:iconsaturnguy18:
saturnguy18 Featured By Owner Dec 18, 2012
hi
Reply
:iconssrozen:
SSRozen Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hi! Thank you for the watch hunnie <3
Reply
:iconmoonkittypiink:
MoonKittyPiink Featured By Owner Dec 9, 2012
anytimee (: ~:heart:
Reply
:iconsaturnguy18:
saturnguy18 Featured By Owner Dec 7, 2012
hey how are you?
Reply
:iconmoonkittypiink:
MoonKittyPiink Featured By Owner Dec 9, 2012
pretty good wbu? ~ (:
Reply
:iconsaturnguy18:
saturnguy18 Featured By Owner Dec 9, 2012
I'm grate! i hreard your not gonna be online mutch anymoore. im gonna miss you so mutch. oh and me and kagome are freind's agein i found out she wasint mad.
Reply
Add a Comment: